VW Passat 2.0 TDI soğuk motor ilk marş rölanti oynaması

okngzl

vwTürk Üyesi
Katılım
14 Ara 2018
Mesajlar
21
Tepkime puanı
0
İsim
Okan
Soyisim
Güzel
Herkese hayırlı ramazanlar 2006 model bkp motor 2.0 TDI Passat aracım var motor sogukken ilk marsta rölanti oynaması oluyor aracimda herhangi bir arıza kaydı yok enjektörler takım olarak değişti baskı balata volant değişti gidişi çekişi çok iyi bir sorun yok. Aracı güneş altında bırakırsam böyle bir sorun olmuyor neden olabilir değerli yorumlarınız benim için önemli şimdiden teşekkürler video burda


 

NECBEY

Yönetici
Administrator
Katılım
15 Şub 2000
Mesajlar
2,367
Tepkime puanı
204
İsim
Necdet
Soyisim
TUZKAN
Şehir
Ankara
Aracınızın Markası
Audi A4
Aracınızın Modeli
A4 2.5 Quattro
Mesleğiniz
Emekli
Motor soğutma suyu hararet müşürü hiç değiştimi?
 

okngzl

vwTürk Üyesi
Katılım
14 Ara 2018
Mesajlar
21
Tepkime puanı
0
İsim
Okan
Soyisim
Güzel
Ona hiç baktirmadim o konuda bir sorun gozukmuyor aslında böyle bir sorun yapabilir mi
 

NECBEY

Yönetici
Administrator
Katılım
15 Şub 2000
Mesajlar
2,367
Tepkime puanı
204
İsim
Necdet
Soyisim
TUZKAN
Şehir
Ankara
Aracınızın Markası
Audi A4
Aracınızın Modeli
A4 2.5 Quattro
Mesleğiniz
Emekli
değiştirdim değişen birşey olmadı hocam
Hararet müşürünü sorma sebebim, bozulduğunda motor suyu derecesini farklı algılayıp fakir yada zengine düşürebilir buda ilk çalıştırmada dalgalanmaya yol açabilir. Kullanılan yakıt yolunda yada hortum, emme manifoldu gibi parçalarda gözle gözükmeyecek kadar hava alıyor olabilir çünkü; güneşte kaldığında sorun olmaması yukarıda bahsettiğim bölümlerde genleşmeye sebep olabilir bu durumda hava aldığı yerde daralma meydana gelir. Arac soğukken yakıtın azda olsa geriye kaçması ilk çalışmada devir dalgalanmasına sebep olur bir süre sonra düzelir mazot filtresinin giriş çıkış rekorlarını tekrar kontrol etmenizde fayda var şimdilik aklıma gelenler bunlar umarım kısa sürede çözersiniz...
 

okngzl

vwTürk Üyesi
Katılım
14 Ara 2018
Mesajlar
21
Tepkime puanı
0
İsim
Okan
Soyisim
Güzel
Hararet müşürünü sorma sebebim, bozulduğunda motor suyu derecesini farklı algılayıp fakir yada zengine düşürebilir buda ilk çalıştırmada dalgalanmaya yol açabilir. Kullanılan yakıt yolunda yada hortum, emme manifoldu gibi parçalarda gözle gözükmeyecek kadar hava alıyor olabilir çünkü; güneşte kaldığında sorun olmaması yukarıda bahsettiğim bölümlerde genleşmeye sebep olabilir bu durumda hava aldığı yerde daralma meydana gelir. Arac soğukken yakıtın azda olsa geriye kaçması ilk çalışmada devir dalgalanmasına sebep olur bir süre sonra düzelir mazot filtresinin giriş çıkış rekorlarını tekrar kontrol etmenizde fayda var şimdilik aklıma gelenler bunlar umarım kısa sürede çözersiniz...
Kontrol ettireceğim hocam komple borular vs kontrol edilecek teşekkürler ilginiz için.
 
Üst Alt