Chiplendik :)

cetinerr

vwTürk Üyesi
Katılım
10 Eyl 2009
Mesajlar
164
Tepkime puanı
0
Yaş
28
İsim
samet
Soyisim
çetiner
hayırlı olsun abii gercekten bu chip olayı dehset bişey..
 

ABDULLAH06

vwTürk Üyesi
Katılım
4 Mar 2008
Mesajlar
1,728
Tepkime puanı
0
Yaş
43
İsim
ABDULLAH
Soyisim
FİLİZ
HAYIRLI olsun.GÜLE güle kullan.:))
 

snl08

vwTürk Üyesi
Katılım
4 Ağu 2008
Mesajlar
2
Tepkime puanı
0
İsim
Şenol
Soyisim
Toprak
hayirli olsun
 

ozan-rs

vwTürk Üyesi
Katılım
4 Ocak 2009
Mesajlar
43
Tepkime puanı
0
İsim
ömer ozan keskin
Soyisim
keskin
Bugün Barbaros abi tarafından yoğun çalışmalar sonrasında benim canavarıda hareketlendirdik :) İlk ölçümde 120.7 hp ve 156.2 nM değerlerini aldık. Aracım bilgileri okunduktan sonra gerekli değişiklikler yapıldı. Gaz pedalının tepkisi arttırıldı. Devir kesici 6800 den 7100 e programlandı. Sonuçta 128.4 hp ve 168.1 nM değerleri elde edildi :) Stockta 115 hp ve 155 nM olan 1.6 Golf FSI toplamda 13.4 hp ve 13.1 nM oldu.. FSI motorun alt devirlerdeki hantallığı ve 18 inch replika jantlarımın yarattıkları negatif etkiler bir nebze ortadan kalktı.. Şuan memnunum bir kaç güne kadar daha detaylı bilgi veririm..
güzel bi sonuc almısıınız .. hayırlı olsun :)
 

brkdmrc08

vwTürk Üyesi
Katılım
14 Şub 2009
Mesajlar
2,075
Tepkime puanı
0
Yaş
32
İsim
Burak
Soyisim
DEMİRCİ
hayırlı uğurlu olsun..kazasız sürüşler dilerim izlenimlerini yazarsan seviniriz..bende pazartesi günü 2 aracımıda muzaffer beye chipleticektim ama işlerden dolayı yapamadım ne güzel ankarayada gelmişti bi daha kim bilir ne zaman gelir
 

MECOO

vwTürk Üyesi
Katılım
4 Eyl 2006
Mesajlar
2,375
Tepkime puanı
0
İsim
MECİT CAN
Soyisim
ÇELEBİ
Aaaaaa şimdi gördüm ve duydum hayırlı olsun kardeşim güle güle kullan. İnsan bi haber verir yaa. :D
 

MECOO

vwTürk Üyesi
Katılım
4 Eyl 2006
Mesajlar
2,375
Tepkime puanı
0
İsim
MECİT CAN
Soyisim
ÇELEBİ
Estafurllah kardeşim benim. Atmasforik bir araçtan alınacak en sağlıklı sonuç almışsın maşallah.
 

cenkemre

vwTürk Üyesi
Katılım
25 Ara 2009
Mesajlar
344
Tepkime puanı
0
Yaş
44
İsim
cenk
Soyisim
emre
Kazasız belasız dostum ama unutmayalım ki herzaman için gitmek değil durmaktır önemli olan.
 

burak1818

vwTürk Üyesi
Katılım
14 Ocak 2008
Mesajlar
822
Tepkime puanı
0
İsim
BURAK
Soyisim
ÇAPKAN
hadi hayırlısı olsun
sizden bir gün sonrada ben chiplenmişim demek :)
topçulara yakınmısınız sizde
 

Core-X

vwTürk Üyesi
Katılım
6 Kas 2009
Mesajlar
348
Tepkime puanı
0
İsim
A. Kaan
Soyisim
Kasap
Ataşehir'deyim ben :)
 

burak1818

vwTürk Üyesi
Katılım
14 Ocak 2008
Mesajlar
822
Tepkime puanı
0
İsim
BURAK
Soyisim
ÇAPKAN
oldukça yakınmışız :dil:
 
Üst Alt