1.8t çekiş düşük.

NECBEY

Yönetici
Administrator
Katılım
15 Şub 2000
Mesajlar
3,824
Tepkime puanı
908
Şehir
Nevşehir/Ankara
Aracınızın Markası
Audi A6
Aracınızın Modeli
A6 Quattro
Mesleğiniz
Emekli

ilhanmelih

vwTürk Üyesi
Katılım
30 Tem 2006
Mesajlar
149
Tepkime puanı
17
Yaş
42
Şanzıman yağı yeni değiştirilmiş, satan kişi yağ değiştirecek birine benzemiyor, ben şanzımanın revizyona girdiğini düşünüyorum. Ankara’ya uğradığımda iyi bir ustaya göstereyim o zaman. 2 haftadır araçta hararet göstergesi yanıyor fakat sıcaklık 90 dereceyi geçmiyordu, su eksilttiğini düşünerek şüpheli 2 hortumu değiştirttim, sorun devam edince, bugünkü ustalara durumu anlattım, genleşme kabın orijinal değil, müşürü arızalı dediler, topran marka yan sanayi genleşme kabı alındı, kap değişmişken antifirizi de yenileyelim dedik, castrol marka 3l kırmızı antifiriz konuldu, ancak yine hararet göstergesi yandı, sonra gördük ki aracın cam suyu bitmiş, gösterge ondan yanıyormuş, ayrıca çıkma genleşme kaplarına baktım, değişen eski genleşme kabı da orijinalmiş. 220 lira boşyere masraf ettim, ilginç olan o ki, araçta hararet, soğutma suyu seviye ve cam suyu seviye sensörleri ikaz lambası aynı işaret. @NECBEY
 

ilhanmelih

vwTürk Üyesi
Katılım
30 Tem 2006
Mesajlar
149
Tepkime puanı
17
Yaş
42
Bu zamana kadar aracın soğutma sistemindeki arızalar zayıf yırtık hortum vs nedenleriyle 3 defa antifiriz değiştirmek zorunda kaldım, her değişimde aracım hararet gördü ve ikaz lambası yandı, termostat açmıyor denildi, bugünkü ustalara durumu anlattım, antifiriz değişiminden sonra havasının alınmasını bilmiyorlar dedi, gerçekten de bugünkü değişimde hava alma işlemi yapıldı ve araçta hararet oluşmadı. Diğer 3 işlemi yapan ustaya havasını alıyor musun diye hatırlatma yaptığımda bunlar havayı kendiliğinden alır gerek yok diyordu, sanırım üst kapak contasındaki hasar bu durumdan oluştu, işini hakkıyla yapan usta bulmak çok zorlaştı. @NECBEY
 

NECBEY

Yönetici
Administrator
Katılım
15 Şub 2000
Mesajlar
3,824
Tepkime puanı
908
Şehir
Nevşehir/Ankara
Aracınızın Markası
Audi A6
Aracınızın Modeli
A6 Quattro
Mesleğiniz
Emekli
Bizim araçlarda kolay, kolay hava yapmaz ancak başka sebeplerden nadirende olsa sizin araç gibi hava yaptığıda olmuştur.
 

ilhanmelih

vwTürk Üyesi
Katılım
30 Tem 2006
Mesajlar
149
Tepkime puanı
17
Yaş
42
Turbo basıncında kaçak olabilir bu sebepten dolayı klima devreye girince güç kaybı olur kaçak testi yapılmasında fayda var.
Kalkışta güç kaybını hala çözemedim. Araç kalkışta rampayı çıkamıyor, yürüdükten sonra rampa ve düz yolda bir problem yok. Bugün servise aracı bıraktım. Turbo arızası var dediler. Aracımda turbo basınç saati var, bu zamana kadar basınç 1 bara kadar çıkıyor dedim, saate göre biz de sorun görmedik, ancak aracınıza cihaz bağladık turbo basıncının olmadığını gördük dediler. Turbo 10/40 yağ kullanmam sebebiyle bozulmuş. Aracınızın kalkışı bu nedenle hantal denildi. Bana çok mantıklı gelmedi, turbo basınç üretmiyorsa araç düz yolda 240 yapar mı? En dik yokuşu 100 km hızla çıkar mı? Üzerindeki saat niye bozuk olsun, basıncı eksik ölçüyor dese anlardım.
 

NECBEY

Yönetici
Administrator
Katılım
15 Şub 2000
Mesajlar
3,824
Tepkime puanı
908
Şehir
Nevşehir/Ankara
Aracınızın Markası
Audi A6
Aracınızın Modeli
A6 Quattro
Mesleğiniz
Emekli
Kalkışta güç kaybını hala çözemedim. Araç kalkışta rampayı çıkamıyor, yürüdükten sonra rampa ve düz yolda bir problem yok. Bugün servise aracı bıraktım. Turbo arızası var dediler. Aracımda turbo basınç saati var, bu zamana kadar basınç 1 bara kadar çıkıyor dedim, saate göre biz de sorun görmedik, ancak aracınıza cihaz bağladık turbo basıncının olmadığını gördük dediler. Turbo 10/40 yağ kullanmam sebebiyle bozulmuş. Aracınızın kalkışı bu nedenle hantal denildi. Bana çok mantıklı gelmedi, turbo basınç üretmiyorsa araç düz yolda 240 yapar mı? En dik yokuşu 100 km hızla çıkar mı? Üzerindeki saat niye bozuk olsun, basıncı eksik ölçüyor dese anlardım.
Sizin araçta map sensör olmadığı için (çok bilen ustalar) bu sebeple basıncı göremezler zaten 😀 turbo basıncını göremeyince de kullandığınız 10/40 yağ turboyu bozmuş diyerek işin içinden sıyrılmışlar.;)
 

okaykay_1

vwTürk Üyesi
Katılım
2 Ocak 2015
Mesajlar
1,917
Tepkime puanı
319
Yaş
35
Şehir
ankara
Aracınızın Markası
vw golf
Aracınızın Modeli
2001
Mesleğiniz
fotografcılık
bencede iyi sallamışlar insallah çözerler.
 

ilhanmelih

vwTürk Üyesi
Katılım
30 Tem 2006
Mesajlar
149
Tepkime puanı
17
Yaş
42

Araç sabah ilk çalıştırmada yürümüyor. Vites “D” konumunda, devir 3000’e kadar çıkıyor, arkada yoğun beyaz duman var, turbo basıncı 0,6-0,7 ancak araç yerinden bile oynamıyor. araç 1-2 dakika böyle çalıştıktan sonra yavaş yavaş hareket ediyor, 5 dk sonra ise en dik yokuşları bile çıkabiliyor. Aracın soğuktan bir sensörü çalışmıyor sanırım, bu yüzden şanzıman gücü tekerlere aktaramıyor. @NECBEY
 

NECBEY

Yönetici
Administrator
Katılım
15 Şub 2000
Mesajlar
3,824
Tepkime puanı
908
Şehir
Nevşehir/Ankara
Aracınızın Markası
Audi A6
Aracınızın Modeli
A6 Quattro
Mesleğiniz
Emekli

Araç sabah ilk çalıştırmada yürümüyor. Vites “D” konumunda, devir 3000’e kadar çıkıyor, arkada yoğun beyaz duman var, turbo basıncı 0,6-0,7 ancak araç yerinden bile oynamıyor. araç 1-2 dakika böyle çalıştıktan sonra yavaş yavaş hareket ediyor, 5 dk sonra ise en dik yokuşları bile çıkabiliyor. Aracın soğuktan bir sensörü çalışmıyor sanırım, bu yüzden şanzıman gücü tekerlere aktaramıyor. @NECBEY
Şanzıman ne durumda sanki tork konvektör doldurmuyor gibi geldi bana.
 
Üst Alt